Skip to main content

Checkgesprek horeca




Horeca check

Sinds 1 juni mag de horeca weer open mits er strenge regels opgevolgd worden. Zo moet er een checkgesprek horeca plaatsvinden. In dit checkgesprek worden bezoekers een aantal, door de RIVM opgestelde vragen, gesteld waarmee wordt bepaald of gasten een verhoogd risico op corona meenemen. Zo’n checkgesprek is lastig, tijdrovend en daarmee kostbaar onderdeel van een veilige heropening van de horeca. De oplossing hiervoor is Checkgesprek.nl!

Met onze chatbot-technologie hebben we het verplichte checkgesprek op een eenvoudige manier digitaal gemaakt. Zo kan er snel, simpel en veilig controle worden gehouden op toegang tot publieke locaties, voor ondernemers én voor bezoekers.

Deze horeca check wordt uitgevoerd door het stellen van verschillende vragen die gerelateerd zijn aan de gezondheid van de bezoeker. Zo vraagt de chatbot of de bezoeker last heeft van benauwdheid en/of griepklachten.



Regels horeca corona

Naast het verplichte checkgesprek is het belangrijk dat ook de overige maatregelen in acht worden genomen. Zo mogen cafés en restaurants binnen maximaal 30 gasten binnen ontvangen op basis van reservering en moet de 1,5 meter afstand tussen mensen gerespecteerd worden.