CheckWerkplek in 4 simpele stappen
Met CheckWerkplek registreert en beheert u gemakkelijk de aanwezigheid van uw medewerkers op kantoor of andere zakelijke locaties.
-
Stel uw bedrijf in
Met ons zelfservice dashboard kunt u gemakkelijk alles instellen voor uw bedrijf om direct aan de slag te gaan. Zo kunt u bijvoorbeeld aangeven hoeveel werkplekken er per afdeling beschikbaar zijn.
-
Deel de registratie link
Deel een link naar de registratiepagina met uw medewerkers.
-
Reserveren
Uw medewerkers kunnen nu een werkplek op locatie reserveren. Optioneel kunt u een functie toevoegen waarbij de beheerder de reservering moet goedkeuren.
-
Beheren
In het zelfservice dashboard heeft u altijd inzicht in de bezettingsgraad en de drukte op locatie. Zo weet u exact wie wanneer op locatie aanwezig is of was.
Optioneel in het zelfservice dashboard
-
Check in en uit
U kunt check-in en check-uit posters ophangen en uw medewerkers vragen in- en uit te checken op locatie middels het scannen van de QR-code op de posters. Zo houdt u precies bij welke persoon op een bepaald tijdstip aanwezig was en weet u in het geval van een corona uitbraak direct wie er risico loopt.
-
Checkgesprek
Optioneel kunt u een digitaal checkgesprek toevoegen aan de check-in procedure. In een online chat worden de RIVM gezondheidsvragen gesteld aan uw medewerkers.
Prijzen
Kies afhankelijk van het aantal werknemers een passend pakket. Dit betreft het totale aantal werknemers van uw bedrijf welke op locatie zouden kunnen werken
Small
- Maximaal 20 medewerkers
- Overzichtelijk realtime dashboard
-
Maandelijks opzegbaar na 3 maanden - Eenmalige opstartkosten van €62
Medium
- Maximaal 100 medewerkers
- Maximaal 10 afdelingen
- Overzichtelijk realtime dashboard
- Maandelijks opzegbaar na 3 maanden
- Eenmalige opstartkosten van €62
Unlimited
- Ongelimiteerd aantal medewerkers
- Ongelimiteerd aantal afdelingen
- Overzichtelijk realtime dashboard
- Maandelijks opzegbaar na 3 maanden
- Eenmalige opstartkosten van €62
Maatwerk
Wij kunnen tegen additionele kosten voor u ook de styling verzorgen van de chat en het printmateriaal. Zoals het toevoegen van uw logo en het gebruik van uw eigen bedrijfskleuren. Of heeft u zelf nog andere wensen of ideeën? Neem dan contact met ons op via: info@chatback.nl
CheckWerkplek in meer detail
Wat is CheckWerkplek?
Met het systeem van CheckWerkplek registreert en beheert u gemakkelijk de aanwezigheid van uw medewerkers op kantoor of andere zakelijke locaties. Medewerkers kunnen vanuit huis een werkplek reserveren. In ons zelfservice dashboard heeft u altijd inzicht in de bezettingsgraad en drukte op locatie. Zo weet u exact wie wanneer op locatie aanwezig is of was.
Ook kunt u ervoor kiezen om check-in en check-out posters op te hangen op locatie. Door het scannen van de QR-code op de poster kunnen medewerkers op locatie in- en uitchecken en kunt u bijhouden welke persoon op een bepaald tijdstip aanwezig is of was. In het geval van een corona uitbraak weet u direct wie er risico loopt.
Tot slot is het mogelijk om een digitaal checkgesprek toe te voegen aan de check-in procedure. In een online chat worden de RIVM gezondheidsvragen gesteld aan uw medewerkers. Geen klachten? Dan ontvangt uw medewerker een groene kaart waarmee hij of zij toegang heeft tot de locatie.
Bezoeker registratie
Naast uw medewerkers kunt u ook bezoekers voor uw bedrijf registreren. Met behulp van het scannen van de QR-code op de check-in en check-out posters registreert u het tijdstip en de duur van het bezoek. Een bezoeker liever handmatig registreren? Ook dit kan met behulp van het dashboard waar u zelf toegang tot heeft.
E-mail notificaties
U kunt verschillende e-mail notificaties instellen. Zo kunt u een e-mail ontvangen wanneer een medewerker zich aanmeld om een werkplek te reserveren. Of uw medewerker ontvangt een notificatie wanneer u zijn of haar aanvraag goedkeurt.
Ook is het mogelijk om uw medewerkers automatisch de dag van tevoren een e-mail te sturen met de vraag om een checkgesprek met RIVM gezondheidsvragen uit te voeren.
Afdelingen
Heeft u een grotere locatie welke beschikt over verschillende afdelingen? Dan is het waarschijnlijk relevant om meer gedetailleerd te kunnen registreren. Dit kunt u doen door verschillende afdelingen aan te maken in het zelfservice dashboard. Per afdeling ontvangt u een unieke link en code. Zo kunt u per afdeling reguleren hoeveel mensen er aanwezig (gaan) zijn en wie met wie in contact is geweest.
Privacy en verwerking van gebruikersgegevens
Wij vinden privacy erg belangrijk. Daarom slaan we alleen het meest noodzakelijke op en verwijderen we ook weer data wanneer deze voor corona maatregelen niet meer relevant zijn.
Checkgesprek.nl in de media
Bekijk nieuwsartikelen waarin Checkgesprek.nl wordt besproken
De Volkskrant
Website neemt verplicht checkgesprekje in horeca over
Emerce
Nederland gaat weer open: digitaal checkgesprek maakt gedoe aan de deur overbodig